Makijaż - kolorowy zawrót głowy

Witam! :)

Dziś makijaż bardzo kolorowy. Mój drugi bardzo wiosenny w tym roku. Ten który Wam przestawię ma trochę podobną kolorystykę do poprzednika. Mam nadzieję, że wpadnie Wam w oko. Tak spodobały mi się gęste rzęsy z Ardell, że znowu dziś są w akcji! :) Brwi mam nadal w trakcie zapuszczania. Makijaż wykonany jest paletką Technic Eletric, jedynie różowy cień u góry do roztarcia jest z paletki Sleek Ultra Mattes V1 Brights. Jako baza posłużył mi podkład BB Cream z Garniera oraz jasnobeżowy cień z paletki Sleek Oh So Special. 
Również BB Cream użyty jest na całej twarzy, pod oczy korektor z Kobo, a róż z Catrice. Tusz do rzęs z Kobo.
Nareszcie jest wiosna i słońce! Na to czekałam! :)







Słonecznie POZDRAWIAM :)

Komentarze

  1. piękny i wiosenny :)
    i nowy nagłówek widzę - bardzo ładny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Nagłówek - cały czas zmieniam. Ciągle coś kombinuję, ale nie mam do tego talentu nawet najmniejszego. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty