Marcowe nowości kosmetyczne + podsumowanie

Hej! :) 
Dziś moje nowości z marca. Nie jest ich dużo, dosłownie 5 rzeczy w tym większość to kremy. 

1.Rozświetlacz z Wibo (recenzja TUTAJ). Polecam! Cudeńko w małej cenie! :)

2. Kałamarz z Pierre Rene, czyli nic innego jak eyeliner. Będąc w Naturze chciałam kupić eyeliner żelowy. Niestety jest tylko z Rimmela... Porażka, a co z innymi firmami? Jestem zawiedziona.
Pozostaje drogeria internetowa. Orientujecie się czy są jakieś w Rossmanie? 

3. Krem z Nivea, do mojej suchej cery. Na noc. Używam kilka dni i już go lubię. Recenzja na pewno się pojawi za jakiś czas! 


4. Balsam tej samej firmy. Również do suchej skóry. Przeważnie mam suche nogi (goleń, do kolana).
Pachnie CUDOWNIE I SUBTELNIE! Recenzja będzie. :) 



5. Krem do stóp. W końcu wiosna idzie... Powoli bo powoli, ale kiedyś nadejdzie.
 (U mnie sypie śnieg. :/ )
Piękny cynamonowy zapach! Pachnie jak moje ulubione gumy do żucia z USA. Jeżeli nie lubicie zapachu cynamonu nie jest to krem dla Was, ponieważ zapach jest intensywny. 




Podsumowując marzec:
Najwięcej w tym miesiącu napisałam recenzji, mam nadzieję, że coś Wam wpadło w oko. 
Do tego kilka makijaży, których chciałabym pokazać więcej, ale nie zawsze mam czas. 
Jednak kilka na miesiąc zapewne będzie się pojawiać. Jak najczęściej postaram się zmalować coś na bloga. Dam z siebie wszystko, będę się starać tak jak teraz muszę w realu. 

Chciałam jeszcze dodać, że rok 2015 niedawno się zaczął, a jest to rok gdzie ruszyłam z kopyta. 
Patrząc ile mam już postów w tym roku, a w ubiegłym jest różnicą kolosalną! 
Oby tak dalej! :)

Jest po Świętach, więc pewnie wszyscy najedzeni, w dobrym humorze i na pewno gotowi do działania, pisania nowych postów.

Pozdrawiam cieplutko! 
Klaudia

Komentarze

Popularne posty