Makijaż: róż, brzoskwinia, pomarańcza i brąz

Hej Kochani! :)
Dziś przychodzę z mieszanką kolorów. Cały czas męczy mnie zielony kolor, ale jakoś nie mogę się zabrać do tego cienia. Jednak dziś makijaż bardziej letni,  z delikatnymi ustami muśniętymi błyszczykiem. Nie mogłam złapać na zdjęciach totalnie koloru cieni... Cóż, jakoś to zniosę. :)

Na zdjęciu poniżej najlepiej udało mi się złapać kolorki. 






Mieszanka cieni: Sleek, The Balm. My Secret, Technic electric
Na ustach błyszczyk Rimmel 




Udanego tygodnia! :) 

Klaudia 

Komentarze

  1. Piekne make-up! Cudownie wygladasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i oko :). Ja nigdy nie umiem zrobić zdjęć tak aby był widoczny cień do powiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ciężko z tymi cieniami... ale jak będę mieć lepszy aparat to wtedy więcej zdziałam. ;)

      Usuń
  3. Piękny! Kolory bardzo ładnie ze sobą współgrają. Mam nadzieję, że kiedyś nauczę się wykonywać taki makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystko! ;)
    Śliczny całokształt :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i estetyczny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty