Makijaż w odważnych kolorach: biały, niebieski, róż, burgund

Hej! ;)
Dziś zaprezentuję Wam makijaż dosyć mocny, nieoczywisty i za pewne dużo z Was nie wyszłoby tak z domu. :) Miałam trochę inny zamiar na makijaż, ale jakoś tak wyszło samo. Miał być granat i biel, ale cień mi spłatał figla, okazało się, że jest jaśniejszy! Dokleiłam połówki rzęs Ardell. Oczywiście ja, jak to ja chodziłam tak po mieście. :D Aaaa no i zjadło bronzer i róż na zdjęciach...







Cienie to mieszanka: Makeup Revolution, Sleek, The Balm, Kobo.
Na ustach matowa pomadka Golden Rose 02
Na brwiach pomada Freedom Makeup 

Komentarze

  1. Śliczny i bardzo orginalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie podwójne kreski :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo rzadko takie robię, ale jest to rzeczywiście fajna opcja szczególnie z jakimś letnim kolorem :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty