POZNAJ MNIE BLIŻEJ! 11 faktów o mnie :)

Witam Wszystkich! 
Wpadłam na pomysł, aby zrobić post, w którym "opowiem" Wam trochę o sobie. Skoro odwiedzacie, oglądacie i czytacie mój blog, to może ktoś z Was chciałby poczytać kim jest autorka bloga. Kilka prostych faktów o mnie. ;) 

Wiecie jak mam na imię, więc to chyba nie potrzebne...Do dzieła! 

1. Jestem fanką horrorów. Uwielbiam oglądać je z moim Lubym. Nie boję się ich, śmiało w nocy mogę iść po ciemku do łazienki. Kiedy byłam mała (5 lat?), a bajka się nudziła oglądałam w kółko jeden i ten sam horror. :D 


2. Niestety uwielbiam chipsy! Śmiało sama zjem duże opakowanie, ale muszę przyznać, że ostatnio jem ich bardzo mało... Co jest dziwne. Chyba to wychodzi na plus. Ogólnie lubię pyszne jedzonko, słodkości i nie tylko...


3. Podobają mi się mopsy, buldożki francuskie i mam od dłuższego czasu bzika na punkcie kapibar. Muszę je koniecznie zobaczyć na żywo! :) Kochanie zwierzątka. 

4. Od 6 lat mieszka ze mną królik - Wyłupek. Mój staruszek najukochańszy. Strasznie dokucza, ale jak go tu nie kochać? 
Ps. Rasa Baranek Francuski 


5. Mam 162 cm wzrostu i  szczupłą sylwetkę. 

6. Noszę okulary :) 


7. Mam dwa tatuaże. 

8. Kocham długie włosy i nie zamierzam ich obciąć na krótko. 

9. Nie przepadam za alkoholem. 

10. Pomimo, że ciężko maluje się moje usta to je lubię.
Takie dziwne, szpiczaste...



11. Mam dziewczęcą urodę i często słyszę, że  nie wyglądam na swój wiek. Przywykłam już do tego, nic tylko się cieszyć. Oby za 10, 20 lat mnie też odmładzali... 
Do tego jestem blada jak trup. 


Coś Was zadziwiło? 

Napisze w komentarzach coś o sobie. 

Komentarze

  1. Ja też lubię oglądać horrory, ale uwaga ! czasem już mniej, bo jednak potem się boję wyjść nawet do toalety :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz mamy tyle samo wzrostu :D, ja również uwielbiam horrory ale tych z duchami panicznie się boję i często oglądam je z ręka na twarzy ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto nie lubi pysznego jedzonka :D Oj tam od razu staruszek - ja mam 10 letniego emeryta, wczoraj mało co zawału nie dostałam, bo na łapkach nie mógł ustać, okazało się, że zrobił to po złości, bo dzisiaj już normalnie bryka :) Wiek jest nie ważny, najważniejsze żeby jeszcze miał chęć do życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się trzyma. Ostatnio myślałam, że będzie koniec mojego pieszczocha, widać po nim oznaki starzenia. Je mniej, ale daje jeszcze rade z czego sie ciesze ;)

      Usuń
  4. Uroczego masz króliczka: )! Sama myślałam o jakimś zwierzątku, może świnkę morską? Mam w domu psa i kota, ale na stancji tak bez zwierzaka trochę smutno ;). A wiem, że niestety, mogłabym nie mieć wystarczająco czasu dla psa przez to, że często siedzę całymi dniami na uczelni. :( więc króliczek czy świnka morska mogą być dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że moim zdaniem królik potrzebuje z 5 godzin bycia poza klatką, żeby się wybiegał, wyszalał. Mój akurat cały dzień ma klatkę otwartą i korzysta z niej kiedy chce, a jak nie to chodzi po mieszkaniu. Jest trochę jak piesek. Tylko na noc go zamykam ewentualnie jak nikogo nie ma w domu.
      Może świnka morska lepsza, ale każde zwierzątko potrzebuje trochę wolności. :D

      Usuń
  5. jak byłam mała oglądałam horrory, ale potem bałam się wyjść z pokoju, schody do sypialni na piętrze pokonywałam w ekspresowym tempie, teraz nie przepadam za horrorami i thrillerami, nie lubię się bać. Natomiast bardzo lubię mopsy. Królika masz cudnego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty