MÓJ ULUBIENIEC: Bell HYPOAllergenic CC Cream fluid korygujący (recenzja)

Hej! 

Kiedyś pisałam Wam o kremie BB z tej samej firmy, który podbił moje serce, a tym razem czas na... CC! :) 


HYPOALERGICZNY FLUID KORYGUJĄCY 
Lekka, nawilżająca formuła.
Wyrównuje koloryt skóry.
Kryje niedoskonałości.
Dodaje cerze blasku. 


Krem mam w najjaśniejszym kolorze, czyli 01 porcelain. Zamknięty jest on w tubce, posiada wygodny "dziubek", przez który można wycisnąć małą jak i dużą ilość produktu. 
Ma konsystencję kremową, jak to bywa z takimi kosmetykami, jednak różni się od swojego brata  BB tym, że bardziej zastyga. Mimo to świetnie nadaję się do mojej suchej skóry. 

Wyrównuje koloryt skóry, kryje lekkie zaczerwienienia. W sam raz na sezon letni. Na pewno nie poradzi sobie z większymi zmianami na skórze, nie jest to kosmetyk tego rodzaju.
Bardzo z nim się polubiłam!
 Uwielbiam go używać na co dzień, nie ważne czy mam lekki czy mocny makijaż. Przypudrowany, cały dzień wygląda dobrze. Nie uczula, nie zapycha. Wygląda bardzo naturalnie jak moja "druga lepsza skóra". 

Jest to krem idealny na letnie wyjścia! :) 

Serdecznie polecam! 



Klaudia :) 

Komentarze

  1. Bardzo fajny kosmetyk i taki jasny odcień by mi się przydał, ostatnio zupełnie nie trafiłam z kolorem podkładu, bo jest o wiele za ciemny, tylko w sklepie przy innym oświetleniu wyglądał zupełnie inaczej. Zresztą bardzo często w sklepie wydaje mi się, że kupuję jasny puder, a w domu okazuje się, że to jakiś okropny pomarańcz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lepiej brać trochę jaśniejszy kolor, niestety oświetlenie w drogeriach jest marne. Druga opcja, wziąć trochę z testera i przetestować w domu. Ten odcień jest jasny, jestem totalnym bladziochem i super się dopasowuje. Polecam :)

      Usuń
  2. Dużo ostatnio słyszałam o tych kremach z Bell, sama nie wiem na który by się zdecydować BB czy jednak CC :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wolisz żeby krem delikatnie zasychał to CC, jeżeli nie to BB. A jak Ci to obojętne to bierz, który chcesz. :D Oby dwa są super!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty