Kosmetyki, które używam na co dzień

Hej! 
Przygotowałam dla Was luźny post, o tym czego używam najczęściej na co dzień. Być może coś kogoś zainteresuje. 


1. Mój puder. Tani, fajny, utrwalający makijaż z Wibo. Do cery suchej, normalnej się nada. Do bardzo przetłuszczającej nie. W lecie skóra świeci mi się w strefie T, więc ten jaśniejszy puder w opakowaniu to bambusowy. Taki mix.  Bardzo go lubię. 




2. Podkłady do konturowania na mokro. Mega fajne i często można je dostać na promocji. Kobo - lubię produkty tej marki. Najczęściej używam jasnego brązowego odcienia do konturowania oraz tych jasnych pod oczy lub na podrażnienia, zaczerwienienia itp. Jeżeli jeszcze ich nie macie, to polecam.


3. Namiętnie używany przeze mnie i moją mamę. Róż z Catrice! Cudny kolor, trwałość, wygląd. Czy muszę dużo mówić? Jeżeli znacie te róże wiecie o czym mówię.


4.Eyeliner żelowy z Maybelline. Przeważnie maluję kreskę, więc liner obowiązkowy!


5.Pomada do brwi z Freedom Makeup. Bardzo ją lubię! :) Chociaż troszkę mi wyschła.


6. Lekki krem CC, uwielbiam go!!! :) Jeżeli jeszcze nie miałyście tego kremu to koniecznie się skuście, szczególnie teraz na lato.


7. Mój ulubiony z najtańszych tuszy. Zużyłam już wieeelee opakowań. Ma jedyny minus - dosyć szybko zasycha. Jednak pomijając ten fakt... Podbił moje serce już dawno. Coś lepszego i tańszego nie znajdziecie. :D Chyba, że o czymś nie wiem?


8. Żel do brwi. Ogólnie go lubię, ale ma jeden minus. Nie daję go dużo na brwi, ponieważ ma drobinki, a nie lubię jak brwi mi się błyszczą.
Polecacie jakiś żel utrwalający do brwi? Widziałam chyba nową wersję przezroczystą, miałyście?



9. Na linię wodą zawsze wędruje kredka z do korygowania kształtu brwi... :D


10.  Korektor pod oczy z Kobo. ;) Nie kryje na 100% moich cieni, ale i tak lubię go używać.
Znacie jakiś drogeryjny korektor dobrze kryjący, który nie wysusza skóry pod oczami?


Oczywiście bywa tak, że czasem tylko zakryje cienie pod oczami, wtuszuje rzęsy i lecę... :) Jednak na ogół używam tych kosmetyków. Są  tanie i dobrze się u mnie spisują.

Tak się prezentuje moja wesoła gromadka


Lubicie któryś z tych produktów? :)


Komentarze

  1. Uzywam bronzera z Kobo i używałam kiedyś pudru Wibo oraz tuszu i bardzo lubię każdy z tych produktów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam od lat żelu do brwi z Essence, w końcu muszę się wybrać do Rossmanna po ten tusz z Lovely.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty