Włosowe Love: ZRÓB TO SAM! Domowy peeling do skóry głowy


Hej! 
Piękna pogoda, upalne dni, a ja siedzę sobie chora i ledwo mówię... Korzystam z okazji, napiszę Wam przepis na domowy peeling do skóry głowy. Być może komuś taki przepis kiedyś się przyda. 


Potrzebne składniki:
4 łyżki cukru
2 łyżki szamponu (u mnie jedna nawilżającego, druga przeciwłupieżowego)
Wszystko mieszamy i gotowe. 



Taką mieszankę wcieramy w mokre włosy. Starając się dotrzeć do skóry. Radzę dobrze namoczyć włosy, ponieważ mogą się zacząć kleić. Peeling łatwo zmyć. 
Po zmyciu go, nałożyłam na włosy balsam nawilżający. Skóra głowy została dobrze nawilżona, poprzez starty naskórek. Po peelingu nie trzeba myć głowy szamponem.
Polecam szczególnie osobą, które mają suchą skórę głowy. 




Robicie sami kosmetyki? :) 

Komentarze

  1. Muszę w końcu się zmobilizować do takiego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak zadziałało by z solą, spróbuję pierw twojej wersji bo jestem ciekawa jak się sprawdzi na mojej głowie :). Wracaj szybko do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z solą nie próbowałam. ale pewnie podobnie. :)
      Dziękuję:*

      Usuń
  3. ja poza cukrem uzywam jeszcze często kawy, ale na kręconych włosach ciężko ją wypłukać ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty