Evree MAX REPAIR - regenerujący balsam do ciała

Cześć! :) 

Tym postem otworzę mini serię "nawilżającą". Oprócz dzisiejszego bohatera będą jeszcze dwa inne produkty do twarzy godne uwagi. 

Jesteście gotowi? :) 
To zapraszam!

Od producenta:
regenerujący balsam do ciała 
do skóry bardzo suchej i podrażnionej

Walczysz z suchością, podrażnieniem i uczuciem ściągnięcia skóry? Twój naskórek potrzebuje regeneracji i odbudowy?
Jeśli tak, to sięgnęłaś po właściwy balsam! 

Idealnie wyselekcjonowane, skuteczne składniki aktywne sprawią, że Twoja skóra będzie zregenerowana, nawilżona, natłuszczona odprężona i odzyska zdrowy wygląd. 


Olejek Arganowy 
-głęboko nawilża i uelastycznia skórę 
-wygładza zmarszczki oraz opóźnia procesy starzenia 

Ceramidy
-uszczelniają płaszcz hydrolipidowy skóry
-przyśpieszają regenerację naskórka 

Olejek Migdałowy
-natłuszcza, odżywia i zmiękcza 
-przywraca komfort skórze 

Sposób użycia: po kąpieli lub prysznicu równomiernie wmasuj w ciało. UWAGA: wydajna formuła - stosuj w niewielkich ilościach. Dobrze się wchłania.

Przebadany dermatologicznie. 

Pojemność 400 ml.
Cena: około 20 zł 





Butla jak widać jest spora. Balsam ma gęstą konsystencję i jest bardzo wydajny. Zapach jest OBŁĘDNY! 
Jeszcze nigdy w życiu nie miałam balsamu, który by tak pięknie pachniał. Po prostu... Musicie same to poczuć! Przy zakupie tego balsamu głownie chodziło mi o nawilżenie ciała. Bardzo dobrze się spisuje. Wieczorem po kąpieli, gdy posmaruję ciało, skóra jest nawilżona, miękka i gładka. Efekt utrzymuje się również na drugi dzień. Pozostawia delikatny, przyjemny zapach. Nie pozostawia po sobie klejącej powłoki na skórze. Szybko się wchłania. Ma tylko same plusy! :)
Na pewno skuszę się na inny rodzaj balsamu z Evree.

Polecam! 

Miałyście ten balsam? 
Jak go oceniacie? 



Komentarze

  1. Mam balsam z Evree, ale ten Instant Help. Również super się sprawdza. I naprawdę jest bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad nim też się zastanawiałam podczas zakupów :)

      Usuń
  2. Ja mam tylko krem do rąk z Evree i jestem bardzo zadowolona :), przy okazji powącham ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pięknie pachnące balsamy. Gdzie go można dostać, bo przyznam,że nie znam tej marki. Szkoda tylko, że ma takie czerwone opakowanie, ja lubię mieć stonowaną kolorystykę w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny jest w białym opakowaniu,a też dobre słowa o nim słyszałam. W drogerii Natura, Rossmann, Hebe, dayli, SUPER-PHARM :)

      Usuń
  4. wydaje się fajny i ciekawi mnie ten zapach!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem w nim zakochana! A w nawilżaniu jest niezastąpiony. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorąc pod uwagę w jakim tempie zużywam takie produkty to takie opakowanie wystarczyło by mi pewnie na długo :D

    Nie lubię balsamów do ciała, ale w okresie grzewczym jestem zmuszona używać. Jeszcze nic nie miałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam kosmetyku tej firmy, opis brzmi obiecująco. Szkoda, że nie ma pompki ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty