Latopic - krem do twarzy i ciała

Cześć!
Jak obiecywałam wczoraj dziś przedstawię Wam trzeci produkt z serii "nawilżającej".  Jeżeli macie skórę suchą, atopową radzę zostać i przeczytać do końca, gdyż produkt jest na prawdę godny polecenia.
Szukałam kiedyś w drogeriach internetowych czegoś dla mojej bardzo suchej i podrażnionej skóry zimą i ten krem wpadł do koszyka wraz z maścią z wit. A, o której już pisałam. 



Latopic Krem do twarzy i ciała kompleksowo pielęgnuje, chroni i odżywia skórę atopową, suchą i skłonną do podrażnień. Dzięki bogatej formule skutecznie nawilża, natłuszcza, regeneruje oraz szybko łagodzi świąd. Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji szczególnie suchych i podrażnionych partii skóry u niemowląt, dzieci i osób dorosłych. 
Latopic Krem do twarzy i ciała ma właściwości hipoalergiczne. Dzięki specjalnie dobranym składnikom aktywnym krem działa kompleksowo na kilku płaszczyznach:

metabolity bakterii kwasu mlekowego Lactobacillus sp. działa przeciwdrobnoustrojowo, pomagają zapobiegać rozwojowi Staphylococcus aureus, który wywołuje stany zapalne u osób ze skórą atopową, 
kompleks przeciwświądowy (wosk z ziaren jęczmienia, olej arganowy, ekstrakt z masła shea) oraz polidokanol  szybko łagodzi świąd,
masło shea, oliwa z oliwek, trójglicerydy kwasów kaprylowego  i  kaprynowego oraz lanolina uzupełniają niedobory lipidów i odbudowują płaszcz hydrolipidowy naskórka, ponadto zapobiegają utracie wody, nawilżają, zmiękczają i uelastyczniają skórę,
masło shea, oliwa z oliwek, alantoina przyśpieszają regenerację, uszkodzenia naskórka i skutecznie łagodzą podrażnienia, a witamina E utrzymuje skórę w dobrej kondycji.

Pojemność 75ml
Cena 15 zł 



 Skład:


Moja cera w zimie przeżywa największy kryzys. Swędząca skóra, zaczerwienienia, czerwone plamy, sucha, łuszcząca się skóra. Powiedziałam stanowczo STOP i w poszukiwaniu kremu znalazłam ten. 

Tubka jest ładna, zamykana na zatrzask. Krem jest bezzapachowy i nie jest bardzo tłusty. Używam go codziennie rano i wieczorem. Dobrze się spisuje jako baza pod makijaż. Mała ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy. 
Co tu dużo pisać... JEST MOIM NUMEREM JEDEN!
Bardzo dobrze nawilża skórę. Budząc się rano skóra w dotyku jest miękka, wydaję się jakbym zaledwie godzinę temu używała krem. Jest świetnie nawilżona. Ponadto nie swędzi ani nie łuszczy mi się cera. Łagodzi wszelkie podrażnienia i zaczerwienienia. Świetnie sobie radzi w utrzymaniu skóry w dobrej kondycji. 
Po prostu jest to cudowny krem za niewielką cenę. 





Ktoś o nim słyszał? :)



Komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o takiej marce, a widzę, że mają fajną ofertę. Krem mnie bardzo zainteresował, w dodatku tak niska cena. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym kremie. Aktualnie używam nagietkowy z Ziaji. Też mam problem przesuszonej skóry w zimie ;(
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam, ale już mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty