Makijaż: zieleń, złoto i brzoskwinia

Cześć! :)
Zaprezentuję Wam mój dzisiejszy makijaż. Już dawno na co dzień nie przyklejałam rzęs, aż w końcu to nastało. Nie ma to jak mieć gęste rzęsy! :) Z długością nie ma problemu, z natury są długie. Użyłam do kącika nowego u mnie sypkiego cienia z My Secret. Bardzo ładnie prezentuje się. Mam 3 takie cienie, na pewno nie raz zobaczycie je w akcji. Użyłam również mojej ulubionej pomadki z 2015 roku z Kobo Professional - Color & Shine Care Lipstick nr 202.






Podkład BB Cream Bell HYPOAllergenic
Korektor Kobo Professional 
Puder brązujący My Secret
Róż MAC Cosmetics <3 
Pomadka Kobo Professional (czyt. wyżej)
POWDER FIXING Wibo
Cienie z palety MUR Eyes Like Angels 
W kąciku cień sypki Star Dust My Secret 
Żelowy eyeliner Maybelline 
Tusz do rzęs Lovely (żółty) 
Brwi - brązowy cień z palety MUR Hot Smoked
Żel do brwi Wibo 
Połówki rzęs Ardell


ZAPRASZAM NA MOJEGO FACEBOOKA, znajdziecie na nim makijaże klientek, zapowiedzi i inne. :) 
->  KLIK

Komentarze

  1. Piękny jest i kolorowy jak na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, "świeży" makijaż, aż zatęskniło mi się za wiosną, a tu zima się jeszcze nie zaczęła na dobre :P
    Ten zielony/miętowy cień super. Swego czasu szukałam takiego odcienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej zieleń, ale tak na zdjęciu może trochę pod miętę wyszło.. ;)

      Usuń
  3. Kolory pięknie ze sobą współgrają. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny ten kolor w kąciku ;)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kolorów i 3 zdjęcie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam je specjalnie, ponieważ pokazuje jak cienie ładnie prezentują się na powiece, ze mną już gorzej. :D hahah

      Usuń
  6. śliczny makijaż, podoba mi się połączenie kolorów na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory, a Ty dodatkowo masz piękne oczy do prezentacji makijażu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty