KOBO Professional - Face Contour Mix (recenzja)

Witam!
Mamy Nowy Rok i pierwszy post w 2016. :) 
Mam nadzieję, że Sylwester Wam się udał.
Życzę Wam wszystkim spełnienia marzeń! 

Przygotowałam recenzje produktu, który może wiele z Was zainteresować. 





Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy. Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Idealnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty. 


Kolory podkładów są na prawdę bardzo ładne. Nawet jeżeli wydaje się Wam, że brązy mają tony pomarańczowe to w realu nie mają. Są bardzo wydajne. Konsystencja dosyć zbita, ale jednak kremowa. Jeżeli chodzi o zapach to podczas używania jest niewyczuwalny, a gdy powąchamy "kółeczko" to czujemy nawet przyjemny zapach. Są całkiem dobrze napigmentowane, myślałam, że będą jeszcze bardziej, ale efekt osiągnięty na skórze jest dla mnie wystarczający. Pięknie prezentują się na twarzy. 




Najczęściej używam jaśniejszego brązu. Bardziej pasuje do mojej bardzo jasnej karnacji. Z rozcieraniem też nie ma problemu, a robię to pędzlami. Ciemny kolor będzie odpowiedniejszy dla osób ciemniejszych niż ja. Chociaż, w małych ilościach można sobie pozwolić z porcelanową cerą.
Kolor cielisty jak i żółty mieszam razem i tak wychodzi to najlepiej. Jaśniejszy kolor ładnie kryje cienie pod oczami, za to cielisty zaczerwienienia, krosty. 

O czym trzeba pamiętać?
Podkłady do konturowania nakładamy na twarz już "z" podkładem na całej twarzy. 
"Produkt wizażysty" - jak sam mówi producent... Nie polecałabym dla osób, które nigdy nie miały do czynienia z konturowaniem. Jeżeli za to macie opanowane konturowanie prasowanymi bronzerami to polecam zacząć przygodę z kremowymi. 
Przetłuszczająca się skóra? Lepiej nie używać, bo są one kremowe i może być problem z trwałością.
Sucha cera? JAK NAJBARDZIEJ TAK! :) U mnie świetnie się spisują. 
Na co dzień? Tu mam wątpliwości. Akurat brązowego odcienia używam na co dzień, za to tych jaśniejszych raz na jakiś czas. Są to cięższe produkty, więc warto zwrócić uwagę czy nie zapchają porów. 
Polecam! 
Kontur utrzymuje się cały dzień, oczywiście po PRZYPUDROWANIU pudrem sypkim. 
Kółeczko nie kosztuje dużo, ja kupiłam je na promocji i jestem zadowolona.
Stacjonarnie dostaniecie je w Drogerii Natura. 


Skusicie się?

Buziaki! :*

Komentarze

  1. Na zimę zazwyczaj odstawiam używanie bronzera chyba że idę na imprezę ale wydaje mi się że produkt mógł by się sprawdzić na wiosnę, początek lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja używam cały rok, żeby ocieplić a przy okazji wykonturować twarz ;)

      Usuń
  2. Kusisz, muszę sprawdzić tester w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź koniecznie! :D
      Często są promocje na Kobo w naturze, więc czasem warto zaczekać i kupić za sporo mniejszą cenę. :)

      Usuń
  3. brązy są cudowne, sama POLECAM <3
    jednak jasnych unikam bo tak jak piszesz są ciężkie..
    polecam korektor z golden rosen - idealny pod oczy do rozświetlania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam z Golden Rose, na razie używam z Kobo, już któreś opakowanie z kolei ;)

      Usuń
  4. Poluję od dawna i nie mogę sie zebrać;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty