Pierwszy raz: Cut Crease - makijaż na karnawał

              Hej! :)
Prawie zawsze ubolewam nad tym, że makijaż na zdjęciach nie wygląda tak dobrze jak w realu. :( Może kiedyś, gdy będę mieć lepszy sprzęt to wtedy zobaczycie tę różnicę. Na razie pozostaje Wam wyobraźnia. 
Pierwszy raz w życiu zrobiłam makijaż w stylu CUT CREASE. Mówi Wam to coś? :D Jeżeli nie to nic, sami zobaczycie. 








Cienie pochodzą z firmy Makeup Revolution "Hot Smoked" oraz "Eyes Like Angels"
Połówki rzęs Ardell nr 315







Podoba Wam się? :) 


Komentarze

  1. Makijaż wygląda świetnie. Mówisz, że zdjęcia nie oddają tego jak wygląda na żywo, a ja sobie nie wyobrażam, że może wyglądać jeszcze lepiej. Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mama mnie przed chwilą uświadomiła, że wygląda znacznie lepiej w realu... z resztą zawsze. :(
      Jednak mam nadzieję, że kiedyś jakość zdjęć zmienię i będzie lepiej.
      Dziękuję Kochana! :*

      Usuń
  2. W tym makijażu oczy wydają się takie ogromne! Świetnie to wygląda. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, a jak mówisz, że w realu jeszcze lepiej, to musisz wyglądać zjawiskowo. Jestem zauroczona, bo oczy pomalowane są perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bosko!!! Niestety, aparaty mają to do siebie, że zjadają kolory i nie oddają prawdziwego piękna. Ale ja i tak jestem pod wrażeniem! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę mieć kiedyś lepszy sprzęt (chciałabym jeszcze w tym roku) i nauczę się robić nim zdjęcia to na pewno będą o niebo lepsze! :)
      Dziękuję Agato :)

      Usuń
  5. Zdjęcia są świetne, nie narzekaj, bo dają radę, a makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dają radę bo muszę je wyostrzać ;)
      Zdjęcia są jednak bardzo przeciętne mam tego świadomość, jednak gdy jest u mnie siostra z lustrzanką to staram się malować i skorzystać z lepszej jakości zdjęć.
      Dziękuję!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty