Bell HYPOAllergenic BB Cream Make-up, fluid multifunkcyjny

Cześć Wszystkim! :) 

Dziś kilka słów o moim hypoalergicznym ulubieńcu. 




HYPOALERGICZNY FLUID  MULTIFUNKCYJNY 
Kryje  niedoskonałości i przebarwienia.
Optymalnie nawilża i rozświetla.
Zawiera melaninę i witaminę E.
Zapewnia naturalnie wyglądający makijaż.

Pojemność: 30 g.
Nie pamiętam ile kosztuje, gdyż kupiłam go na promocji, ale chyba około 25 zł.


Bardzo polubiłam się z tym kremem. Jest jak moja "druga, lepsza skóra". Niezwykle naturalnie wygląda na twarzy. Nie zakryje czerwonych wyprysków czy wielkich przebarwień, ale można nałożyć spokojnie dwie warstwy i efekt mamy troszkę mocniejszy. Nie zapycha, nie uczula.
Jest to idealny fluid dla osób, które nie mają większych problemów ze skórą i lubią codzienny naturalny wygląd.  Dobrze się rozprowadza (najlepiej palcami), a zapach nie jest drażniący. Moim zdaniem mógłby mieć troszkę niższą cenę, ale jeszcze nie jest tak źle.



Świetna rzecz w tubce to dziubek. Wyciska się przez niego mała ilość produktu co jest dużym plusem. Nie muszę się obawiać, że mi wypryśnie dużo produktu, nawet jeżeli mocno ścisnę tubkę.
Jest całkiem wydajny. Używam go od promocji -49% w Rossmannie, bo kupiłam go właśnie w ostatni czy przedostatni dzień promocji. Dodam, że nakładam przeważnie cienką warstwę.
Kolor jest dobry dla takich bladziochów jak ja. Idealnie się dopasowuje - mój kolor to 01 VANILLA.
Może kiedyś się jeszcze skuszę na wersję CC.


 Szczerze polecam! :)

Co myślicie na temat tego produktu?
Lubicie produkty Bell HYPOAllergenic? 

Komentarze

  1. Zainteresowałaś mnie tym produktem. Ostatnio szukam czegoś co mnie nie uczuli. Ma może matowe wykończenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam fazę na właśnie takie lekkie produkty, muszę się na niego skusić, mam jednak pytanie czy bardzo się świeci? (oczywiście po przypudrowaniu)

    http://shadesofblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie świeci się bardzo, moim zdaniem skóra ładnie wygląda na taką zdrowszą. ;) Po przypudrowaniu ładnie się prezentuje. Wieczorem może się lekko czoło świecić, ale sprawdza się ogólnie bardzo dobrze.

      Usuń
  3. Świetny aplikator. Mam krem CC i ma identyczny aplikator i bardzo fajnie produkt się z niego wydostaję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zobaczyłabym jak prezentuje się na buzi.
    W sumie już długo nie używałam produktów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kilku ostatnich makijażach mam go na twarzy. ;) Używam go cały czas.

      Usuń
  5. Chyba spróbuję, szukam czegoś na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam Bell, a ten BB jest świetny, i kolor też całkiem jasny. wczoraj użyłam pierwszy raz, i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty