Mój sposób na kreskę w 6 krokach

Hej. ;) 

Kiedyś już myślałam nad takim postem, aby Wam pokazać jak ja maluję kreskę. Jednak wiem, że są miliony takich zdjęć, czy nawet filmów na yt.
Ostatnio jedna z Was napisała w poście żebym jednak zrobiła takie "kroczki", a więc... Mówisz i masz. :D 
Mam nadzieję, że choć trochę pomogę tym co nie umieją do końca sobie poradzić. 
Pamiętajcie! Żeby kreska wyszła równa trzeba ĆWICZYĆ, ĆWICZYĆ i jeszcze RAZ ĆWICZYĆ! Wtedy na pewno się uda. :) 

1. Na wilgotny pędzelek (na wacik nanosimy np. płyn micelarny i pocieramy o pędzel - taki krok ułatwia malowanie krechy) nabieram żelowy eyeliner. Na powiece mam odrobinę korektora i pudru sypkiego.  (Pędzelek jest marki Hakuro, a eyeliner z Maybelline).


2. Od zewnętrznego kącika maluję do połowy oka kreskę, grubości jakiej mi pasuje.



3. Od połowy oka do wewnętrznego kącika dalej ciągnę kreskę, pamiętając, że ma się zwężać. Im bliżej kącika tym kreska powinna być cieńsza. 


4. Zaznaczam sobie cienką linią, gdzie będzie "dół" mojej kreski oraz wyznaczam długość i kąt. Nie przejmując się niedociągnięciami, ponieważ potem to uzupełniam.


5. Maluję "górą" linię.


6. Uzupełniam całość, delikatnie ostatkiem produktu zaznaczam koniec "jaskółki". Ewentualnie braki poprawiam. 


i... GOTOWE! :)
Oczywiście tuszuję rzęsy. 



Pomogłam? 

Jaki Wy macie sposób na kreskę? :) 

Komentarze

  1. Ja mam zawsze z tym problem, muszę się sporo napracować żeby wyszła idealna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Im więcej kobiet maluję tym głębsze mam przekonanie, że idealnego sposobu na kreskę nie ma :) U jednych lepiej zaczynać od "jaskółki", u innych od zagęszczenia linii rzęs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Akurat to jest mój sposób, który mi odpowiada przy takiej budowie oka. Zawsze tak sobie maluje. :)
      A jeżeli chodzi o klientki to trzeba tak robić żeby sobie ułatwiać pracę. Proste. :D

      Usuń
  3. Ja ze swoją opadająca powieką to nawet się nie staram robić kreski, długo zajmuje mi zrobienie jakiejkolwiek żeby dobrze wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem dobra w malowaniu kreski na oku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam takich długich kresek, ale aż mam chęć spróbować. Fajny tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ten post, od jutra zaczynam intensywne ćwiczenia kreski :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreska na opadajacej powiece ciężkie czasy przede mną! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty