Makijaż: morska bryza

Cześć! :)
Kolejny makijaż, tym razem w niebieskościach i pomadka z Golden Rose. ;) W tym makijażu przebyłam pół miasta. Na szczęście "przeżył". Za zdjęcia dziękuję mojej starszej Siostrze. :*
 Lubicie niebieskie kolory na powiekach? 








Kosmetyki:
Baza pod cienie Deni Carte
Wszystkie cienie z palety Makeup Revolution 
Mascara Curling Pump up Lovely
Browns Concealer WIBO
PUDER FIXING WIBO
Bell HYPOAllergenic BB Cream 01
Kobo Professional Face Contour Mix 
oraz korektor 
Pomadka Golden Rose Velvet Matte nr 02
Róż Catrice
Rozświetlacz Wibo
Rzęsy Ardell nr 131

Komentarze

  1. Kolorystycznie to nie moja bajka, ale makijaż zrobiłaś piekny :) I zazdroszczę włosów, ślicznie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się bałam takich kolorków, ale Ty wyglądasz świetnie. Ja nie mam takiego talentu do make upu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uwierz, wystarczy trochę poćwiczyć i coś się ładnego zmaluje. ;)

      Usuń
  4. GR VM 02 jest cudowna <3 jedna z moich ulubionych stonowanych pomadek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak ;) mi też się bardzo podoba. Na pewno będę ją często używać. ;)

      Usuń
  5. Też lubię niebieski na powiekach :) Kolor na ustach boski!

    http://shadesofblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcie na banerze!
    Jesteś przepiękna i taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty