HAUL: Cocolita.pl, Ardell, Kallos, Carmex

Hej! :D 
Miałam zrobić haul tylko ze sklepu Cocolita,pl... ale, wyszło jak wyszło. Pokażę Wam jeszcze moje ostatnie zdobycze. Zapraszam Was na luźny post.

Pierwsze lecą rzeczy kupione na Cocolita. ;)

NOWOŚĆ! Pomada do brwi z Freedom Makeup w kolorze Medium Brown. Miałam wziąć jaśniejszą, potem ciemniejszą, aż wyśrodkowałam. Jeszcze nie używałam, więc dopiero zobaczycie ją w akcji. 




Nacomi, olej kokosowy rafinowany. To dla moich włosów. ;) 



Słynna pomadka Golden Rose Velvet Matte w kolorze 02. Piękny kolorek! :) Dziś ją właśnie używałam. 



Revlon Colorstay w odcieniu 150 Buff. Tak się składa, że to moje pierwsze opakowanie. Była wyprzedaż, żal nie wziąć. ;) 


Tyle zakupów z Cocolity.


Ostatnio trafiły do mnie rzęski z Ardell



Na zdjęciu poniżej Baby Demi, inne miałyście okazję zobaczyć w poprzednich makijażach, a jutro nr 131 zobaczycie w akcji.



Dostałam dużo Carmexów. :) 



W drogerii osiedlowej kupiłam Kallos'a Keratynowego. :D 


A tak właściwie szłam tylko do biblioteki. (haha) Też tak macie?



Chcecie zobaczyć recenzję któregoś z produktów?

Pozdrawiam! :) 

Komentarze

  1. Olej kokosowy na włosach uwielbiam, z podkładem z Revlonu niestety się nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zakupy. Lubię bardzo olej kokosowy i też kupiłam pomadę do brwi, ale z Inglot.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam ochote na ta pomade od Freedom , tylko te kolory mnie oprzerazaja, mam ciemne brwi wiec dark brown musi byc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli potrzebujesz ciemniejszego koloru niż ja, to rzeczywiście dark, albo czekoladowa... Tak patrzyłam na zdjęcia to sama sie nie mogłam zdecydować. Duużo ciepłych tonów, a ta była w chłodnym to wzięłam. ;)

      Usuń
  4. Fajne nowości, maski Kallos bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, też u mnie często gości olej kokosowy, jest tak uniwersalny, że można go używać do wszystkiego, łącznie z zastosowaniem spożywczym.Śliczne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty z Kallosa, a Ardellki to najlepsze rzęsy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty